söndag 23 november 2014

Kalasresa

I torsdags hade vi regiondag med jobbet. Föreläsningar och fest.
Vi hade det väldigt trevligt.


God förrätt med fisk och pilgrimmsmussla. Gott!


Efter middag drog Clabbe igång dansgolvet och där hoppade vi runt en dryg timma tills det var dags att ta sig hem.


I fredags kom min sedan länge beställda telefon. En iPhone 6 gold. Jag är kär i min nya telefon.


I lördags tog vi bilen söderut till Jönköping. Vi checkade in på Stora hotellet, som förra gången.


Vi var där för att fira bästa Karin som fyller 50 på tisdag. Här är jag och jubilaren. Vi hade en väldigt trevlig kväll.


Jag stickade i bilen ner och upp. Nu är kragen klar.


Garn: 1 hg Heirloom ullgarn från Fancy tiger köpt på Loop.
Stickor: 4.5 rundstickor 60 cm.
Mönster: 37 m mosstickning 1r1a så långt garnet räcker. Jag började göra 5 knapphål över 2 m efter 4 varv.

Inga kommentarer: