söndag 14 december 2014

Födelsedagsvecka

Vi ska åka till Kina i september. Det är långt dit...
Maken ska på kick-off i Budapest i februari. Jag åker med på helgen.


Jag köpte ett simkort och i tisdags var det dags för första simhalvtimmen. Jag har fortfarande träningsverk...


Sonen fyllde 16 i torsdags. Han fick sina presenter på morgonen och gick på restaurang på kvällen med kompis.


Maken och jag hade julbord med respektive arbete.


Luciatåget stod redo i lördags i köket och på TV sjöngs det luciasånger från Göteborg.



Väninnan Monitha, som jag knappt hinner träffa, mötte jag på Nytorps bakficka i Fullersta för en lunchfika i lördags. Mycket prat blev det.
Första gången där, men inte sista...


Jag köpte blommor och planterade i mormors gamla kakform som hon gjorde mjuk pepparkaka i. Både fint och minnen på bordet.


Igår kväll åkte vi till stan och åt födelsedagsmiddag på Hard Rock café. Gott med smoked pulled pork.


I kväll pimpade maken äntligen balkongen. Nu lyser vi upp halva gatan.



Inga kommentarer: