söndag 22 mars 2015

Snö, igen

Den sjalen jag gjorde klart i förra inlägget gav jag bort i lördags till Catta. Hon hade invigning av sitt nya pysselrum.
Väldigt trevligt att träffa nya människor.
Maken och jag har varit en gel del på bio den sista tiden.
Förra veckan såg vi I nöd eller lust i Kista.


I torsdags var jag på kurs i Wien-konventionen här på UD.


Maken och jag gick på promenad på helgen, när solen sken.


Det är trångt i Huddingeskogarna.


Denna veckan såg vi Den här filmen. Lite shopping och mat innan i Kista. Väldigt trevlig sysselsättning.


Jag håller på med ärmarna på min Rundt regnet. Men garnet räcker inte så jag har beställt nytt.


I fredags shoppade jag och bästa Emma i Signalfabriken i Sundbyberg. Efteråt belönade vi oss med lite prosecco. Gott!


Det här vaknade vi upp till i lördags. INTE kul!!!! Verkligen skillnad sedan förra veckan med sol och värme.


Jag följde med maken till Huddinge station för att han skulle ta kort på det nya tåget till Göteborg.


Nu väntar vi bara på att sol och värme ska komna tillbaka. Och att mitt garn ska komma....
Ska försöka gå på stickcafé imorgon.

Inga kommentarer: